مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-02سياسي

اطلاع رسانی خدمات دولت در رضوانشهر در قالب جهاد تبیین


فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع رسانی و روشنگری شود، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی است.

- ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه خدمات ارزنده دولت سیزدهم در شهرستان در قالب جهاد تبیین برای مردم اطلاع رسانی و روشنگری شود، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی است.

سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان رضوانشهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت، گفت: هفته دولت، فرصت تبیین فرهنگ سازمانی شهیدان رجایی و باهنر است و امروز به عنوان یک الگوی به تمام معنای مدیریت اسلامی در نظام ما مطرح هستند لذا همه باید راه و روش و منش رفتاری شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه امور کاری خود برای خدمت به مردم قرار دهیم.

وی تاکید کرد: برنامه ها و مناسبت های ویژه گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان باید به بهترین شکل ممکن و با محوریت استفاده از ظرفیت مردم برگزار شود.

فرماندار رضوانشهر بیان کرد: حضرت امام راحل بر هفته دولت تاکیدات بسیاری داشتند و رهبر انقلاب نیز فرموده اند که مردم باید از خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی خدمات دولت در رضوانشهر در قالب جهاد تبیین

اطلاع رسانی خدمات دولت در رضوانشهر در قالب جهاد تبیین